Jurkiškių pažintinis takas

Dubingiai, Lietuva. 2019-06-23

Sugrįžtam į eterį su naujomis žiniomis iš trumpų savaitgalinių kelionių.

Po neilgų svarstymų, nusprendėme, kad grįžimas į Lietuvos pažintinius takus yra puikus startas mums pradėti keliauti tryse.

Screenshot_5

Pirmam kartui išsirinkome trumpą, bet vaizdingą maršrutą – Jurkiškio upelio pažintinį taką – nuo Vilniaus nutolęs nepilnos valandos atstumu, važiuojant link Dubingių.

Namuose atliekam parengiamuosius darbus: mažajam nešti pasiskolinam kuprinę, susidedam pikniko reikmenys, užkandžius, išsitepam kremais nuo saulės, užsidedam kepures ir jau viską pakuojam į mašiną.

Screenshot_2

Su navigacija labai lengvai randamas takas. Nustebino tai, kad paskutiniai 4  km buvo žviruotu, miško keliu, bet tai kėlė tik dar didesnį ūpą, nes jau ir įsivaizdavome, kad takas turėtų būti irgi pasislėpęs miško tankumynuose.

Pagal internete pateiktą informaciją, takas turėjo nustebinti šniokšiančiu Jurkiškio upeliu, bet, deja, tokio vaizdo neišvydome, nes vasara išdžiovino upelį, ir matėme tik vos vos rusenančią srovėlę. Tačiau turime pripažinti, kad takas tikrai gražus, labai daug kopimo į kalną, iš kurio atsiveria labai gražūs vaizdai.  Nors laike svylino 30 laipsnių karštis, slėpemės pavėsyje ir didelių vargų nepatyrėme.

Tako pabaigoje pasidarėme pikniką, tiksliau – pikiniką turėjo mūsų mažasis, nes maisto sau nepaėmėm. Vėliau pasitiškenom upelyje ir dardėjom namo.

Screenshot_4

Sutarėme bendrai, kad verta grįžti pavasarį ar rudenį, kai upelis patvins, ir tada tikrai matytis pilnas šios vietovės grožis.

2 komentarai “Jurkiškių pažintinis takas

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )