Anykščių šilelis

“Kalnai kelmuoti, pakalnės nuplikę! Kas jūsų grožei senobinei tiki?

Kur toj puikybė jūsų pasidėjo?“

Matyt visi, apsilankę Anykščiuose, pritartų, kad šiandienos Anykščių grožis prilygsta ar net pranoksta Baranausko eilėse apdainuotam vaizdiniui. Nusprendėm savo pirmąsias atostogas tryse praleisti būtent šalia tų paukščių, paukštelių, paukštyčių, visų tų šlama, ūžia, siaudžia, todėl greit susipakuojam vežimus, nešykles, paklotukus, visą komplektą bodžių ir aibė kitų rakandų, pakraunam į savo pilką dėbesėlį ir pasileidžiam.

20180614_103804Reikia pripažinti, kad atostogos su vaiku, o dar ir jauniems tėveliams, visai kitas lygis, todėl ir nusprendžiame pasirinkti patogumą  – apsistojame Vilnius Spa Anykščiai. Ne mūsų būdui tokio pobūdžio nakvynės ir poilsis, bet pabandę – galime pasakyti, kad pasitvirtino sena tiesa, kad prie gero labai greit pripantama 🙂

Vilnius Spa viešbučiui tik didžiausi komplimentai – buvome viskuo aprūpinti, paliuliuoti, aptekę dėmesio ir pasijutome tikrai labai jaukiai. Pasinaudojome ir Spa centru, visos procedūros buvo atliktos labai profesionaliai ir tikrai atpalaidavo. Neužmiršome ir pasportuoti – viešbučio programoje buvo mankštų tvarkaraštis, taigi nieko nelaukdami nuėjome ir ten. Deja, matyt lietuviams poilsis asocijuojasi su pasyviu buvimu, todėl mankštoje buvo tik Brigita, kiti poilsiautojai mirko baseine arba lepinosi Spa procedūromis. Ką gi, asmeninė mankšta! Nors trenerio dėmesys buvo orientuotas tik į vieną lankytoją, vis tik daugiau nedrįsome pasirodyti mankštuose, nes ir pačio trenerio veide matėsi nuostaba – nejau dabar po vieną ir lankysite?

20180614_120731

Todėl vietoje mankštos pasirinkome krosiukus Anykščių šilelio takais, pasikeisdami budėjimais su mažuoju, mėgavomės šilelio grožiu ir visiška tyla, girdėti buvo tik nuosavas alsavimas ir kedų prisilietimas prie šilelio dangos. Kartais net nejauku darėsi, nes visa giria vis tiek skleidžia savo garsus, kažkas šlama, čeža, krenta, todėl nė kartą teko dairytis per petį. Bet kokiu atveju tai šimtą kartų geriau nei žmonių prigrūstas Vingiaparkis.

Su mažuoju gyventoju laiką leidome baseine, plukdėme vienaip ir kitaip, kišome po kriokliu, leidome pliuškentis ir taškytis. Iš karto buvo šiek tiek baisu nešti tokį mažylį į bendrą erdvę, bet paskui paranojiškas jausmas išnyko pamačius, kad mūsų žvirblis jaučiasi gerai tokioje aplinkoje, todėl prieš miegą visa šeima lepinomės vandens procedūromis. Buvo iš ties geras sprendimas važiuoti darbo dienomis, nes gyventojų buvo labai nedaug, kas leido mėgautis padidintu personalo dėmesiu, ramybe bei didesne erdve. Jau ketvirtadienį pajutome, kad prasidėjo vaikams atostogos, ir viešbutis prisipildė, atsirado daugiau triukšmo, klegesio, personalas padidino greitį ir viešbutis po truputį priminė jau kurortą vasaros įkarštyje.

Mūsų nakvynė truko neilgai, todėl nepajutome monotonijos. Manytumėte, jei ilsėtis visą savaitę ar daugiau, tai tas viešbučio ritmas galėtų šiek tie pabosti, todėl būtina ieškoti pramogų už viešbučio ribų.

20180614_114236

Anykščiuose dviese buvome praeitais ar dar užpraieitais metais, todėl pakartotinai tų pačių pramgų nekartojame – šį kartą leidžiamės pramoginiu keliu: išbandome rogutes, aplankome apverstą namą, pabūname šalia labirinto, skaniai pavalgome ir net gulamės popietinio miego.

20180614_125029

Kalbant apie rekomendacijas, tai būtinai turime pagirti itališką retoranėlį “5 taškai“. Labai nedidelis, bet labai jaukus retoranėlis, tikriems itališkų patiekalų megėjams – akimirksniu nuo stalo dingsta naminiai makaronai, gnochi ir itališkų desertų karalius – tiramisu. Vienareikšmiškai daug geriau nei pats Vilnius Spa restoranas!

Suma sumarum- lietuviškas poilsis nė ką blogesnis už visas Turkijas, Graikijas ir kitas šalis kartu sudėjus. Kainos… hmmm… kiekvienam spręsti 😉

Budžetas dviems su 3 nakvynėm 400 Eur.

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )